یه دختر رایحه ای !

سلام ، 

امروز با یه دختری برای کار قرار داشتم که تلگرامی باهم صحبت کرده بودیم و از روی صحبت تشخیص داده بود من آقا هستم ، 

منم شیطنتم گل کرد و تا لحظه دیدار سعی کردم  متوجه نشه که خانومم 

 دیدار امروز حدود دو ساعتی طول کشید ، دختر دلنشینی بود ، اگر تعبیر خوابم برای او نباشد ! می تواند همکار فوق العاده ای باشه و کلی انرژی مثبت و حال خوب داره 

 امروز مادربزرگ اومد اینجا ، جای خالی بابا امیر و حضور خیالی اش  همه لحظه ها با ما بود ،انگار به مادربزگ چسبیده است ، به مادربزرگ دقیق شدم چقدر بعد از رفتن بابا امیر پیر و رنجور و چروک شده ، چقدر غمش حتی تو خنده هاش نمایانه ، چقدر از بالا امیر یاد کردیم و به سختی جلو بغض هامون را گرفتیم ، دلم برای بودنش تنگ است ، 

فردا کلی کار دارم ، از نوشتن کارهای مربوط به مدرسه تا شستن و جارو و تمیزکاری  و خرید ، 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد