یه شب خردادی !!!!

خرداد ماه زیاد واسم خاطره انگیز نیست چون معمولا یا سرگرم امتحانات بودم یا سر گرم یه آزمون سخت واسه همین خیلی واسم ماه سرسختی بوده اما امثال آرومه !انگار تازه کشفش کردم !!!!

زهرای من ،بهترین دوستم بارداره و من لبریز از حس خاله شدن .

دکتر غدد ،دکتر پوست ، دکتر داخلی ،دکتر ریه ، دکتر گوارش  و دوباره دندان پزشک و دکتر زنان  مادر شدن کلی مقدمه داره  !!!!!!!!!!!!! خاله جون قدر مامانت را بدون نهایت تلاش برا این که تو سالم و صالح و زیبا به دنیا بیای عزیزم.

کلا دو سه ماهی هست مثل آب راکد شدم !خستم ! بی حوصله ام .حتی کوتاه کردن موهام هم  نتونست حالمو عوض کنه .خوبه حمید هست خوبه اون حداقل تو شلوغی کارهاش و خستگی هاش حواسش به خستگی ها و بی حوصلگی من هست .گاهی آدم دوست داره خسته و رها و راکد باشه و یکی نگهش داره .همراهش باشه .غر نزنه ،صبورت باشه .دلم حرم امام رضای دو نفره می خواد اما حمید خیلی گرفتاره خیلی خیلی  و من فقظ می تونم تو دل هوای حرمو داشته باشم .

الان همید مثل یه بچه پسر شیطون که بعد کلی بدو بدو از خستگی بی هوش شده رو تخت ولو شده و من مست تماشاشم . خیلی دوستش دارم . دیروز هوس کردم یکی از این عکس های دو نفره خاطره انگیزمون که چاپ کردیم  را  همراه دو تا عکس های بچگیمون بزنم روی  درب یخچال ! خیلی باحال شده ! خیلی حمیدم خوشش اومد . 

یه هفته است تمرین قهوه درست کردن می کنم ! خیلی سخته یه قهوه تلخ خوشمزه دم کنی اما خیلی می چسبه هر نوع قهوه ای را دو نفری خوردن !!!!!!!!حمید زیاد از قهوه خوشش نمی یاد . قیافه اش موقع خوردنش خیلی خنده داره !اما واسه اینکه می بینه تو این همه خستگی ذوق قهوه دارم می خوره اونم با قیافه خنده دار !!!!!!!

کارهام گره خورده !!! فعلا بیکارم !!!!! دنباله ایده ام هستم اما تا عملی شدن کلی راه داره ! خودم انگار هنوز توجیح نیستم !!! نمی دونم چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هوس کردم بنویسم !!!! خاطره !!! جواب موریس مترلین !!!!!! کتاب کودک !!!!!! 

از مطالعه علمی زده ام !خسته ام !شاید این همه تهی بودن به خاطر همین علم بدون عمله !به خاطر این جنگ درون سر این رشته ئ تغییرشه !حمید موافق تغییره !مخالف ادامه رشته ! موافق کار متتاسب با رشته ! من حس معلق بودن دارم !!!!!کلی  رویا تو این رشته دارم !!!!که می دونم فقط رویا است .تغییر رشته را دوست دارم اما حس می کنم 6 سال عمرمو می اندازم دور !!!ادامه تحصیل را با اینکه عاشفشم اما می دونم آینده ای نداره .سختی و خود آزاری الکی حسی که الان دارم 6 ساله دیگه با دکتری 20 برابره !!!!!سر در گم و خسته و بی رمقم !!!!!! از طرفی می خوام تا قبل نی نی یه کاری دست و پا کنم .تا شهریور رویاهامو دنبال می کنم نشد دلو می زنم به دریا رشته را عوض می کنم ! رویاهام محقق شد دو ساله دیگه دکتری می خونم !!!!!!!!!

انگار متوقف شدم ! از طرفی می ترسم رویاهامو دنبال کنم . می ترسم نشه و از این حالم بدتر شه حالا یه رویایی هست اگه نشه ،من خیلی خیلی فسرده می شم .

امید به مارجانیکا !!!!

ماه رمضان نزدیک و دل من هوای شب های احیا .پارسال لردگان بودم !!!! عالی بود عالی !!!!!