اعتماد !!!

وقتی قرار است عروس قصه ها شوی چه فرقی می کند پرنسس با تو ازدواج کند یا جنگجوی قهرمان یا قورباغه ی معروف !مهم پایان داستان است که همیشه به خوبی و خوشی تا پایان عمر با هم زندگی کردند !!!!!!!!!!!!!!! 

من عروس قصه هایش می شوم تا او شاهزاده ی رویاهایم شود . 

بی نهایت می ت وان به او تکیه کرد .از نگاهش رنگ چشمانش و آهنگ صدایش نهایت لذت را می برم .مست می شوم از حضورش  کسی که شبیه هیچ کس نیست خودش است همان که باید باشد !

مخلوق زیبا نجیب و دلربا

دیروز و امروز دو روز فوق العاده بود ! 

به لطف حضور مهندس رضایی نژاد و پدر بزرگوارشون جناب دکتر یحیی رضایی نژاد . 

این دو روز کارگاه پرورش اسب فوق العاده جالب و جذاب و  مفید بود .کلی چیز جدید راجبه  دنیای قشنگ و جذاب  این مخلوق زیبا یاد گرفتیم و از دیدنشون لذت بردیم .بازدیدهای امروز هم فوق العاده بود 

خالص سازی اسب اصیل ایرانی و پرورش اسب و هزینه روی این بخش و صادراتش می تونه خیلی خیلی مفید فایده باشه  

حتی حفظ نژادشون برای اینده ها ! 

اما کو توجه و برنامه ریزی و سرمایه گذاری 

خیلی عالی بود امروز 

خیلی خیلی 

جای همگی خالی ! 

امروز جزیی از بهترین روزهای زندگیم بود 

بچه های گروه عالی بودند ! پدر استاد فوق العاده خوش برخورد و دوست داشتنی و بزرگوار و خود استاد هم که  خیلی خیلی همراه و کمک بود  

واقعا جاتون خالی 

مارجانیکا خیلی خیلی ازت ممنونم که امروزم را به این خوبی به پایان رسوندی 

بسیار تا بسیار سپاس

می خوام واست نفس بکشم !!!!!!!!!!!!!!!!

می دانی که خوابم می اید و خواب ندارم !
می دانی که کلی کار دارم که باید صبح روی میز مهندس باشد انجام نداده ام  

می دانی که فردا باید قسمتهای مربوط به من پروژه ی درسی را تحویل بدهم ولی  هنوز آماده نشده  

و توی منه من می دانی که من اکنون و در همین لحظه نیاز به خودنویس بودن دارم  

همین امشب که بغض راهه گلومو بسته .همین امشب که من سر درگم دیروز و امروز و فردام و حالم حالی به حالی است 

حال من تصور مکانی است بی جاذبه  که تو نقطه ی نگه داشت همه چیزی و همه چیز به گرد تو می گردند و سکون ندارند و دسترسی به انها غیر ممکن است !
فقط در کنار تو با فاصله ی معینی در حال گردش و خودنمایی اند و تو بسان کودکی کنجکاو باچشم تنها قادری دنبالشان کنی و هر از چندگاهی با تصور اینکه ممکن است دستت دراز شده یا فاصله ی مدعون شده  کم شده دستی دراز می کنی و ...........هیچ ! 

 

منه من دیروز ماه کامل بود !‌برایت آرزو کردم !دلت روشن ! خدا بر ماه نشسته بود و آرزو ها را یادداشت می کرد !‌دیدم قلمش تکان خورد و چیزی نوشت ! مطمئن باش خدا چون تو فراموشکار نیست .هوایت را دارد از حرکت قلمش و نشانه هایش در فضا حتم دارم به یادت هست !‌به یادش باش و سپاسگذارش باش .دلم گواهی میدهد !

-------------------------------------------------------------- 

بهش گفتم واسم یه نقاشی بکش 

با چشمای شیطونش یه نگاه پر از تفکر بهم انداخت و گفت 

چی بکشم  

گفتم هر چی دوست داری  

گفت واسه تو بکشم ؟ 

گفتم آره یه چی بکش که بشه فقط واسه من باشه 

یه نگاه رضایت بخش بهم انداخت و با تاکید فراوان گفت : باشه !  

بعد از یک ساعت نقاشی را واسم آورد 

یه کاغذ سفید که  هیچی توش نبود و یه مداد سفید که دستش بود و باخوشحالی محو نگاهم بود ببینه خوشحال شدم یا نه 

صورتشو که دیدم فهمیدم سرکاری نیست و منتظره نظره منه 

بهش گفتم چی واسم کشیدی؟ توضیحش بده 

گفت : نمی بینی ؟ واست نفس کشیدم !
گفتم می بینم ! اما چون رنگش نکردی نفهمیدم 

سری تکون داد و گفت ! رنگشم کردم ! آخه واست نفس کشیدم !
گفتم خوب اینکه ماله همه است !‌ماله من تنها نیست !
گفت نه !‌من واسه تو نفس کشیدم ! بقیه نفس می کشند !
گیج شدم ! گفتم فسقلی توضیحش بده !
گفت واست نفس کشیدم و شونه هاشو انداخت بالا !
گفتم : نفسه چه بویی می ده ؟ 

با حالت قهر گفت من شاعر نیستم !‌من نقاشم ! واست نفس کشیدم بده به یه شاعر تا واست بوش کنه !‌بوشو توصیف کنه !
گفتم خوب بگو چه شکلی!
واست کشیدم !‌نکنه سفیدی را تشخیص نمی دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

گفتم :راستشو بگم /نه !تو واسم بگو ! 

گفت نفس کشیدم دیگه !
اینقدر اصرار کردم و گفتم گفتم تا آخرش به حرف اومد ! 

گفت یه  زمین کشیدم با همه ی آدمها حتی نی نی های تازه به دنیا آمده !‌بعد یه آسمون یه خدا و کلی دست که بهم کمک می کنند !‌یه عالمه کوه و دشت و صحرا وهی توضیح داد و داد اندازه ی همون یه ساعت نقاشی و بعد گفت تمام شد؟ 

گفتم خوب کجاش اختصاصی واسه من بود !
با عصبانیت گفت ا؟ واست نفس کشیدم دیگه !‌رنگ سفیدش مختص تو بود !!! تو فقط الان می فهمی این کاغذ سفید و بی شکل نیست یه نفس داره که من واست کشیدم !
یکم فکر کردم !فسقلی راست می گفت !سر این کاغذ کلی نفس کشید و واسم توضیح داد و اجازه داد درک کنم هر کاغذ سفیدی شاید مداد سفیدی روش نقش کشیده باشه !‌مهمه که سفید و پاک ولی مهمتر از اون اینه که نفسی کشیده شده که فقط ماله توه و وقتت را گرفته !
مهم اینه که نفس کشیدی !!!!!!!!!!
خیلی حرفه ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

-------------------------------- 

پ.ن: بعد ها سعی می شود نفس کشیدن را بهتر بهش بپردازم و تصویرسازیش کنم !‌

روز بابا !

باباجون روزت مبارک 

ممنون و سپاسگذار زحمات بی دریغت