خداحافظ مرد پر غرورم !

جمعه   ۳۱ فروردین ۱۳۹۷  آقاجون  اسمانی شد . 

 من موندم  کلی خاطره  !

 من موندم  حج سپهر و میذگره و دیگه باید بسازیم !

 من موندم  یه صدای  خنده دلنشین وخاطره   یه دستهای نحیف  و ابروهایی که دیگه من مسئول  چیدنشون  نیستم  !  

من  دیگه  آقاجون  و بابا امیر ندارم  ، من  دیگه هیچ  کس را ندارم خودم را براش لوس کنم  ، برم بهش سر بزنم و   لذت  حضورشو  مزمزه کنم  ، آقاجون  رفت  ،  به قول خودش  غریب و بی کس   بود  !   چون  مغرور و تو دار بود ، غمش را  هیچ کس نفهمید ،  قوی بود ،  روحیه  بالا و  با گذشت  !  واقعا  قدرت اله  اسم برازنده ای بود  براش  ، 

بابا   غمگینه   ، یه لحظه  از فکر اقاجون  بیرون نمییاد ،  گریه میکنه ، مرد که گریه میکنه  یعنی  غمش اینیدر عمیقه  که جز گریه مرهمی  نداره  ، 

من به خاطر سپهر  خودمو میگیرم   ، اصلا نتونستم اونجور که باید  و دلم  می خواست باشم و خدمت  کنم  ، چه این اواخر و چه این روزهای  سفر کردنش 

  ته ته دلم میگم آقاجون  خوش به حالت  راحت شدی ،  راحت شدی و ما را  ناداحت  کردی 

 بعد رفتن  باباامیر  ، مرگ اونقدرها برام دور  نیس ،  خیلی دلم میخواد بدونم  لحظه  مرگ  چه به سر  ادم مییاد ،  

مرد  مغرورم  ،  کودکی ام   ،  نوجوانی ام ، جوانی ام  ، مادریم  در کنار تو پر از  حس   ناب بود ،  پر از  ماجراهای لذت  بخش  ،  پر از حرفهای به یادماندنی ، من  دلم   برات  تنگه   تنگ  تنگ 

همین طور که ۲۱ ساله  دلم  برای مادربزگ  خوب و مهربونم  تنگه  ، همین طور که  ۳  سابه دلم برا باباامیر تنگه   ، و  همین طور که  بیش از یکماهه  دلتنگتم  اما   شاکرم که تو  سرحالیت دیدمت  و  تصور ذهنی ام  همون پیرمرد قوی و دوست داشتنی و مهربون   و با وقار همیشه ام هست   ،  

 رفتنت  مثل یه حادثه  برام  موندنی  حالا آعاز سفر کردنه تو   خوندنیه  !!!  

پ.ن  روزهای  پیش رو  روزهای سختیه  ،  باور و تصور ما در مقابل هم هستن  ،  شیرازه یه خانواده   با رفتنت  از هم در  رفت  ، امیدوارم  روزهای  پیش رو خانواده از هم در رفته را  به مرز  نابودی  نرسونه   . 

پ.ن  از اوم  دوپا همه چی بر مییاد 

 باید ترسید از قلب شکسته و   آه   نهان   و   نگاه   نافذ  پر از غم   ،  

 ما برای دل به دست اوردن  یه لحظه  فرصت داریم و برا دل شکستن   ثانیه  !!

من   طاقت   دیدن  غم  هیچ مردی در توانم   نیس  چه برسه  شکستن  یکی از مردهای  نزدیک  زندگیم  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:11 http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. امیدوارم حالتون بهتر و شادتر بشه. یه مقدار غلط املایی توی متنتون بود، نمی دونم عمدی بود یا سهوی.

چند تاش عمدی ، مثلا بذگره پدربزرگ ، چند تا تایپی ، ممنو که خوندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد