دلم گرفته به یک درد !

دلم گرفته !نه خواب آرامم می کند و نه بیداری !!! دلم گرفته !از اون گرفتن هایی که هیچ وقت باز نمی شه مگه با معجزه ! دلم گرفته وقتی می بینم یکی از عزیزام درد داره و من عاجزم .از اون گرفتن هایی که با بغض همه را دلداری می دی و فقط منتظری دورت خلوت بشه بزنی زیر گریه ! از اون هایی که چهره غمگین و نگران همه پاسخش یه لبخند تلخ و نگران تره ! 


لعنت به دکترهایی که هیچی حالیشون نیست  و معروف اند  و آدم گول معروفیتشون را می خوره ! لعنت به من که با اینکه فهمیده بودم یه چیزی هست دست روی دست گذاشتم و به تشخیص دکترها اعتماد کردم .لعنت به این دنیا که آدمو مجبور میکنه به مرگ عزیزاش هم فکر کنه و به اینکه یه روز نباشند !

یاد عید که می افتم که تا میدیدمشون اشکم در می اومد یاده خوابم می افتم که فوت کرده بودند و همه عذادار بودند یاده اینکه مامانم گفتن بهشون الهام شده و تا جمعه  یاده سفارش غذا و....قلبم آتیش می گیره اما تسلیم نمی شم .من امید دارم .خدا آدمهای امید وار را ناامید نمی کنه .

مارجانیکا خودت می دونی چقدر برام عزیزند . خودت می دونی الان وقتش نیست .می دونی ما همه به حضورشون نیاز داریم .معجزه ات را می خوام . محتاجم و عاجز .

یا امام رضا به حرمت و پنجره ای که رو به حاجات گشودی قسمت می دم همه مریض ها را لباس عافیت بپوشان و سلامتی را بهشون برگردون و عزیز ما را هم شفا بده الهی آمین

پ.ن: دعا فراموش نشود