فردریچ

سلام 

  امروز جمعه  است  ، از اون جمعه   های  دلگیر و خسته کننده   ، آخرین   جمعه ماه رمضان  !  چهارشنبه  مهمان داشتم یه مهمانی غیر منتظره  و ماجراجویانه  !

سه شنبه  دوست حمید تماس گرفت که دوست آلمانی  اش  در شهر ماست و  اگر برایمان امکان داره  همراهی اش کنیم . 

 فردریچ   از آلمان  بوسیله موتورش یه سفر  جهانگردی یک ساله را شروع کرده که  تو مقصدش به شهر ما  ، موتورش مشکل   پیدا کرده  و  چند  روزی اضافه تر مهمان   شهر ماست  ، حمید در یک تعارف غیر  منتظره  برای چهارشنبه ظهر  او را دوعوت  کرد ،  در حالی که سه شنبه ما مهمان خانه مادربزرگ بودیم  ،خونه حسابی درهم بود ، و هیچ  وسیله ای برای   میزبانی   نداشتیم  ،چهارشنبه ساعت ۵  هم باید میرفتم سر کار ،  خلاصه  تا  ساعت   ۱۲  خرید و برنامه ریزی  کردیم  تا صبح   کارهایی که  بی سر و صدا بود را انجام دادم ،  گوشت   پختم  ، مرغ  پختم ، ماش و لوبیا چشم بلبلی  را پختم ، میوه و وسایل سالاد را آاماده کردم  ،گردگیری و جمع  و جور   کردم  ،  ساعت ۵ خوابیدم و ساعت۷  بلند شدم  به ادامه کارها  ، ساعت یک تقریبا همه چیز آماده بود 

 فسنجون ، مرغ  ترش ، کباب حسینی  ،  سیب زمینی  سرخ کرده  ، کوکو سیب زمینی  ،  کوکو  سبزی  ، برنج و ماش و ماهیچه  ، برنج و شوید و چشم بلبلی ، استمبلی ،  سالاد و   میز . 

 خیلی خیلی   خوش گذشت ، ساعت ۵  هم رفتم مدرسه و تا ۹ شب مدرسه  بودم  .   پنجشمبه حمید رفت دنبال موتور فردریچ  ،   منم   پنجشنبه  را تعطیل  کردم  . شبش  هم  رفتیم با فردریچ   بیرون    ، رفتیم   پیتزا  و   شربت سرا ،   

امروزم جمعه است  ، کار  تعطیل  ،  شب مهمانم  ، حال و هوام  بعدازظهر جمعه  است  .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد