زندگی همینه ! دم عیدم هست ! به به !

وقتایی هست که لبخند می زنی به زندگی !

وقتایی هست که از خوشبختی و حرفهای دوست داشتنی اطرافیانت مست می شی

وقتایی هست که داداش کوچولوت واسه خودش مردی شده .عاشق شده .حرمت شناس شده !‌مهربونه !‌از نوع حرف زدنش با معشوقش دلت براش غش می  ره !‌نا خودآگاه رو زیونت قربونت برم می شه تنها کلام واسه عمق زییایی

نمیگم اون وقتها غم نیس خوبم هس !همه ی عزیزات خوشبختند و راضی که اونم نیس .غربت نیس و همه دور همیمی که اونم یه دروغ محضه  .فقط وقتهایی هست که شادی مستت می کنه حس رضایت تمام وچودت را جلا می ده مثل خیلی وقتها که غم و غصه جلات می ده !

دم عیده ! دلم لک زده بود و اسه نوشتن ! هوا هوای خونه تکونی !‌من هر سال اتافمم به زور می تکوندم امسال یه خونه می تکونم ! فرسنگها دور تر از اتاق و خاطراتم !
زندگی همینه !

من عاشقم . تمام اطرافیانم را دوست دارم ! به همه در حد توانم کمک می کنم !‌هنوز به رسالت خودم ایمان دارم !‌

عشقم یه دوست و همراه واقعیه ! دوستش دارم ! از بودن باهاش راضی ام ! هر چند وقتایی شده که خسته شدم که شرایط سخت بوده که دلم گرفته که تنها شدم که از دستش رنجیدم اما پشیمون نشدم از عهدی که باهاش بستم

سال نو پیشاپیش مبارک

شاید عید کلی مهمان داشته باشیم

مامان اینام !‌مامان ایناش !‌دوستای فامیلی

شاید هم همش دلخوش کنی باشه !‌

آخر عید چشم باز کنی ببینی هیچ کس به مهمانی ما قدم رنجه نفرمود !

زندگی همینه !

بوس بوس به تک تک عزیزانم که غمشون غم منو و شادیشون شادی منه !

کلاه قرمزی هم دوست می داریم و تنها برنامه ایست که می بینیم و دنبال می کنیم !!!!!!