سلام  

 سال نو  مبارک   

  امروز   ۴  مین روز  از فروردین  ۹۷  ، و من   با  آهنک  بهت قول  میدم  سخت  نیس   برگشتم   به  ۱۰  سال  پیش  !   چقدر حال و هوای  اون روزها   پر از  خاطره است  ،  اون موقع  مجرد  بودم   ، مادر نبودم  ،   ۳۰  ساله  نبودم   ،  عید  ۱۳ روز کم بود   ،  گشت و  گذار و سینما و کوه   و  مادک  تو عید  جز واجبات  بود ، بابا امیر   عزیزم  زنده بود ، آقاجون  سلامت و سرحال  بود ،   الان  خوشی های   خودشه  داره  ،  حمید عزیزم و  سپهر نازنینم   اومدن   ، ارامش  و خوشی   جنسش فرق  کرده  ، انگار مسئولیته    آدم   از سرخوشی  میکوبونه   به  سنگ   !  خوشحالم  که  عیدی هست  و دید و بازدیدی  ، خوشحال تر اینکه  تو اوج  جوانی  خاطرات   بامزه ای دارم که بخوام یادشون کنم و ازشون  لذت ببرم   ، الان تمام   همراهان  گذشته من یا   فقط یار دارن  یا یار و فنقلی دارن و این  خیلی بامزه است  .  

سال  خوب و خوشی داشته باشین 

 سپهر     ( یک سال و دوماهه)   چند  کیلویی  مامان  ؟

  سپهر   ۱۰   !!!

  سپهر   یکی بردار   ! 

سپهر دوتا !!

  نو نو   نه نه   امممم   هههه   ،  دایی   ، نکن  .  دست  نزن  ، دست بزن  ، دستت درد نکنه  ، هاپ   ، اسب  ، ساعت   ،  دت  . ات   ،  هپ  

دنیای یک سالگی   فرزند  الوچه ت تر از  خامی و جوونی ۲۰ سالگی   .