یه روز سبز پاییزی ،من و لطف مارجانیکا

سلام ،امروز روز خوبی بود ،یه روز عالی،

لطف مارجانیکا امروز شامل احوالاتم شد و این عالیه ،از درون حس آرامش و توام با قدرت دارم 

برای منی که فقط مارجانیکا را دارم ،حمایت افرادی چون سعادتی و روانفر و کرمی و قربانی مثل اینه که مارجانیکا دستش را به سمتم دراز کرده ،دیگه اگر کسی چون درویش گوشه چشمه حمایتی به من بکنه تو آغوش مارجانیکام ،

جلسه صبح با روانفر کلی بهم دلگرمی داد ،واقعا حضور چنین افرادی تو سیکل بسته و خفه ادارات ایران امید را تو دل کسایی مثل من که از این سیکل زده شدند نگه می داره ،وقتی سعادتی  گفت ما اینجاییم واقعا دلم  محکم شد ، وقتی بهم خبر داد درویش می اید و تو هم بیا واقعا خوشحال شدم واقعا واقعا دلم میخواست درویش را ببینم کسی که از روزی که اسمش را شنیدم ،حسابی در موردش تحقیق کردم و به حق ادمی است از جنسه  شعور بشری !! با دغدغه های تکامل و ارتقاع و حفظ بقا ،کسی که با اطمینان امروز بعد از دیدنش  میتوانم بگویم اوشاید تنها  مردی است  که می تواند ناجی ایران برای فرداهای بهتر باشد ،

حضور چنین ادمهایی به شخصه به من انگیزه میده برای اینکه من هم باید کاری بکنم تا رسالت  درویش درویشها به نتیجه برسه ،

در بین تمامی اداراتی که من تو اصفهان درش رفت و آمد دارم تنها اداره موظف با کارمندان مسئولیت پذیر و دلسوز ،به جرات میتونم بگم اداره حفاظت محیط زیسته ،از مدیر کلش  که آقای ظهرابی هستن تا معاون آقای یوسف پور و مدیر های قسمت مختلف آقای ورپشتی و خانوم سعادتی تا کارشناسانش خانوم روانفر و... بسیار بسیار فعال و وظیفه شناسند ،یه سر دفتر مهربون و با اخلاق هم اقای ظهرابی دارند که فامیلش یادم نیست ولی برخورد خوبش و نگاه مهربونش  خیلی انتظار برا ملاقات را شیرین میکنه ،تنها اداره ای که از رفتن داخلش حسه بد بهم دست نمیده هم همینجاست ،بارها با خودم فکر کردم اگر تمام دولتی ها مثل اینهایی که نام بردم فعالیت میکردند و به وظایفشون عمل میکردن واقعا ایرا ن جای بهتری میشد ،

امروز روز خوبی بود ،دبستان ملل سبز شدنش را جشن گرفت و این باعث شد من درویش را ببینم و باهاش صحبت کنم ،باعث شد یکی از بزرگترین دغدغه هام  پیش چشمم رنگ ببازه !! من با مارجانیکا معامله کردم و اول برای رضای خدا ،دوم برای ایجاد کار برای تعدادی از عزیزان و سوم برای اینکه کار مفیدی کرده باشم و واقعا در این دنیا رسالتی داشته باشم و در پایان برای کسب روزی حلال همه تلاشم را برای اجرای هر چه بهتر ایده میکنم ولی رقیب اینطور که از سوالات و اهدافش متوجه شدم میخواد اگر سفره ای پهنه دست خالی  بلند نشه و سودی برده باشه ،امیدوارم اینده بچه ها و محیط زیست هم براش مهم باشه که اگر نباشد خیانت بزرگی به تلاش عده ای کرده که  عاشقانه و با جون و دل و برای رضای خدا و حفظ وطن تمام وقت و انرژی را صرف اهداف متعالی کرده اند ،

مهندس درویش ممنون که هستین 

خانوم سعادتی عزیز و دوست داشتنی  ممنون از حضورت  و زحماتت برای ایران و اصفهانی . انشاالله همیشه موفق و سربلند باشی 

خانوم روانفر عزیز ممنون از نگاه مهربون و لبخند زیبات .

مارجانیکا جونم شکرت برای رقم زدن سرنوشت و مسیری که پیش روم گذاشتی ،و آدمهایی که تو این مسیر باهاشون آشنا میشم ازشون درس می گیرم  و ممنون که  با معنای واقعی ترد شدن و حمایت شدن و رقیب و تشویق و تنبیه و سد و سنگ اندازی و دروغ و دروغ دروغ  اشناام کردی  ،امیدوارم لایق  بسرانجام رساندن این رسالت باشم و منو تنها نگذاری و همیشه منو حمایت کنی ،

کرور کرور شکر مارجانیکا جونم .

ممنونم به خاطر حضور حمید و همراهی اش که اگر او نبود تهران و مشهد رفتن بی او اصلا اصلا امکان نداشت .