۳۰ سالگی !

سلام   ،  دقیقا من الان ۳۰ سالگی را دو روز است که تمام  کرده ام   !   حدود ۱۱ ماه است  مادری  میکنم در حق  پسری  فرشته خوی ، مهربان  ، نازنین و دوست داشتنی  که نفس من و  حمید به نفسش  بند شده   و   هر روز شیرین  تر  ، شیرین زبان  تر ، دلبری هایی  ناب تر   از خود  نشان میدهد و  برده امان   از دل و دین ما  !  

این  روزها شهر شلوغ  است  ،  حال بد محیط زیست   ما ، الودگی هوا ،  بی بارانی و زلزله  گرانی و هرج و مرج شهر ارامش   و امنیت  را نشانه   گرفته   ،  من در این لحظه  در نقش یک انسان    بالغ  در جامعه   خواستار   حق  و  عدالت هستم اما از هرج و مرج  بیم دارم    به عنوان  مادر   فرزندم   !   هیچ گاه جنگ و ناامنی     تصمیمات  درستی   نبوده و نخواهد بود ،  اول باید از خودمان شروع کنیم  ، خودمان دزد و  فاسد نباشیم ، عوام فریبی   نکنیم ،  با نام دین  و اعتقاد   تاراج نکنیم   ،   رحم کنیم  ،   همراه باشیم  ،  بگذریم ، حرف حق و راست و   صادق بزنیم  ،  درستکار  باشیم  ،دزد را رسوا کنیم ، فاسد را رسوا کنیم  .   نگذاریم با نام دین و اعتقاد تاراجمان کنن  ،  از حرف  حق و  راست و درستکار  دفاع کنیم   ،  مطالبات   خود را شفاف  ، روشن و یه حق  بخواهیم   ، 

 حق گرفتنی است   ، 

 کاش از تاریخ ورس بگیریم  ، شتاب زده   و   ناپخته   عمل نکنیم   ،  کاش  از تادیخ درس بگیرن  ، هیچ  قدرتی به هیچ احدی وفا نکرد   ، ای کاش اشتی  ملی ،  معیشتی   عالی ،  فعالیت  خودانگیخته   و   رونقی   چشم گیر رخ دهد  ،  

 از خودمان  شروع کنیم  .