پاییز و حال من و دل تنگی دوری !

امروز   بعد از چند روز مریضی و  ویروس گرفتن و  دردهایی  که تازه شروعشه  ، حالم  حسابی خوبه  ، از صبح پاشدم یه کم به کارهای خانه  رسیدگی کردم  ، یکم   تلفنی  صحبت کردم  ،  مهمانی   و گپ عصرانه رفتم و الان با حال خوش می خوام دلمو به دریا بزنم  ، بعد خوندن نماز و یه حمام اساسی  ، لاک  جیغ و رژ  جیغ  بزنم  واسه خودم شاید نبود حمید کم رنگ تر   جلوه کنه  ، بعد هم بشینم  لباس هاشو اتو کنم   ، نبودش پر از دلتنگی و  حس   خواستنه ،   برای من مغرور، این روزها ی  عاشقی و دلدادگی   بیگانه  بود ، حضور  و وجود حمید  یکی از اتفاقا خوب و خوش شانسی های من در زندگیه ، اینکه با حضورش  خزونم رنگ   بهار گرفت ، خیلی غم  ها رفت ،  با اینکه  حمید از اون مردهای عاشق پیشه و زبون باز نیس اما محبت و  علاقه اش   گاهی با   در خواست تا  زدن آستین پیراهنش  به دل بیشتر از یه شعر عاشقانه  میشینه ،  خنده های از ته دلش ادمو به وجد مییاره  و   گاهی  غر غر ها و عصبانیتها و ایرادهاش  هم  با اینکه تو لحظه  ادمو ازش متنفر میکنه اما  تندی  تنفر جایگزین  عشق میشه  ، برا همه جونها تو زندگی مشترکشون   جو صمیی  و دوستانه  و  پر از اعتماد و آرامش   آرزو می کنم ،   واقعا تو زندگی مشترک همه چیز بر وقف مراد  نیس  اما   دلخوشی ها هم کم نیس  ، مثلا  گوش کردن  یه داستان   که هر دو دوست داریم  خیلی حال ادمو خوب میکنه یا دیدن فیلم  سینمایی شبانه  و تلاش برای دور همی ، همین که تو شرایط الان من و با مشغله های من کلی جور  کار  مورد علاقه  و انتخابی منو میکشه   خیلی ارزشمنده و  هر چقدر هم دستانش را به نشانه  قدردانی ببوسم کمه  ،  

6 سال است عروس خانه  اش هستم 

ملکه آرزوهایش شاید نباشم ،  

مناسبتهای زندگی گاهی فراموش شدن 

بی آنکه هدیه  ای  رد و بدل شود 

 اما گه گاه بی بهانه شاخه گلی خریدن  ،  

بی  هیچ مناسبتی  دعوتی به  پارک  شده ام ،

بیش از تمام هدیه های گران قیمت دنیا ارزشمند است 

 وقت هایی که حس میکنی  درست است ملکه ارزوهایش نیستم  اما  دوست و رفیق و همراه زندگی  اش هستم و سهم   قابل قبولی از زندگی و قلب و  وجودش را  دارم و این بالاترین است برای یک  زن .

الان که حس میکنم  مادر فرزند ی هستم که پدرش  باعث افتخار کشور و خانواده اش است به خود می بالم ،  خدمت و  تلاش  شبانه روزی او در این کشور  و با شرایط کنونی  واقعا  قابل تقدیر است  ،  

هرچند این کشور  هیچ گاه قدر  این چنین مردانی را ندانسته  و هیچ گاه  انطور که باید از آنها حمایت  نکرده

 اما من با تمام  وجودم به  وجودش مفتخرم و قدر شناس تمام  زحماتش هستم ، مردانی چون  او با تحمل دوری و شرایط بد اب و هوایی ونان  حلال و رزق  پاک  ، باعث میشوند   دزدی و اختلاس  و  بی کفایتی  مسئولین   باعث سرنگونی کشور نشود ، هر چند   این مردان  هم روزی   نه چندان دور گوشه نشین  میشوند ، وای به حال آن  روز .

اخر پاییزه  ، جوجه هامو کم کم باید بشمرم  ، حال و هوای پاییز  را دوست دارم  ، پاییز هزار رنگ  ،   اگر بارونی و برفی هم میزد دیگه  معرکه بود  ، حیف این پاییز  ،  

دلم برای شنیدن   کلیپ آسایشگاه  تنگ شده  ،  خیلی  باحال حال و هوای پاییزو تو وجود  ادم  جون میده  ،  با اینکه غمگینه  اما انرژی مثبتش بی نهایته ، بعدش ادم دوست داره   بالا پوشیده پایین کمی لخت بپره تو دل  پاییز نارنگی بخوره و چایی بریزه زیر درخت خرمالو و حرف بزنه با معشوقه اش ، اصلا نفهمه  کی صبح  میشه ، چه حالی میده  شب های بلند با حضور دلبر

 هر چند الان  تو ماه هشتم  شبهای بلند پاییز   خیلی سخت میگذره  مخصوصا تو تنهایی اما تصور درخت خرمالو و جو عاشقانه و چایی و لرز   پاییزی    خیلی لذت بخشه  خیلی خیلی .

تجربه جدید !

سلام ،  8 ماه گذشت  و من و حمید ماهه دیگه تجربه جدیدی را در خانواده  کوچکمان  خواهیم داشت ، تجربه ای لذت بخش و پر از مسئولست ، تمام  این هشت ماه  از حضور  لحظه به لحظه اش لذت بردم و   با کلی درد و  بی خوابی و تهوع  دست پنجه نرم کردم اما   وجودش را با تمام  وجودم   خواهانم  ، لذتی بالاتر از مادر شدن ، مادر بودن ، غم خوار  بودن و دلواپسی مادرانه نیس ،   برایش زندگی پر از مفهوم و  تجربه های ناب و لحظات  بی نظیر خواهانم  ،  امیدوارم لایق مادری   فرشته  ای باشم که به رسم امانت  به من   سپرده میشود و هیچ گاه   با حضور و غم و رنج او امتحان الهی نشوم   ، که سخت ترین امتحانات است   ،   الهی آمین   ،