بعدازظهر سگی !!!

سلام ،  امروز با یه خوشحالی عمیق و یه غم و گلایه  عمیق  و قدیمی  تموم شد !

آموزش و پرورش بالاخره بعد  از ۴ سال تلاش  قبول کرد   .  تلاش   و  نیت خیر خانم  کشاورز ، اقای ابراهیمی  و رستمی  برام یه دنیا ارزشمنده و خدا  را شاکرم  برا حضور اونها  ،  این تایید بدون  حمایت و همراهی  حمید و دایی  و  خانواده اش و مامان و بابام   برا  نگهداری از سپهر   و  همراهی محمد حسین امکان پذیر  نبود و  چقدر شیرینه  بعد از کلی زحمت   ،  بالاخره موفق بشی ،   و چه شیرینه تجربه   ناب   این تلاش ها  ،  

 غمم  عمیقه   ، از حس تنهایی  عمیق   ،  نمیدونم   چقدر   تو عمق وجودم  حسرت هست  و  چقدر    گوشه و گوشه های دلم  پر از  ترک  ،  عمر  چقدر زود میگذزه و  چقدر   اطراف ادم  می تونن  تو حال خوشت  تاثیر گذار باشن  ،    حال دل من اما  خیلی خوش  نیس  ،  

دلم  می خواست   حمید   به چشمام  زول  میزد  و یه عاشقانه دلنشین   ،یه چیزی که ته ته دلت را بلرزونه   و  شادی عمیق   بهت  بده  بهم  میگفت   !!  وای حسرتا که حمید   مرد  این  دلبرانه ها  نیس   ،  با کار  و  تللاشی که برا  من و کارم  می کنه  ، واقعا دوست داشتنش  قابل   لمسه  ، اما   عاشقانه  نیس  ،   شاید چون من زنانه  نیستم  ،  از اول هم   ظرافت  زنانه  ای  نداشتم  ،  این روزها اما  نیاز دارم  به  شنیدن  عاشقانه  های دلبرانه  ، این روز ها که کار زیاد مدرسه ،  سر و کله زدن با وروجک   سپهر  و   چسبندگی  بیش از حدش به من  امانم  رابرده  ، این روزها که دغدغه مند همه  چیزم  ، گاهی یه دوست داشتن  بدون  مقدمه   عجیب حال ادم خوب میکنه اما  افسوس  که یار ما  اهل دریغه  !  بارها ازش خواسته ام ، به جد  !  با التماس   !  اما اهلش نیس  !  

من  زن ایده آلش  نیستم ،   کدبانو   و آشپز   می خواد  !   یکی که از صبح بپزه و بشوره و بسابه و بچه داری کنه   ،  خونه اش برق بزنه  ، خونه نشین باشه   ،   اما من رویاهامو  همیشه دارم ،  خونه  داری   اولویتم  نبوده  و نیس  ،   بارها  که ازش خواستم  حرف عاشقانه بزنه ، یه خاطره عاشقانه بگه   ،  حالمو خوب کنه  ، گفته  نه که کارهات خوبه !  خونت  تمیزه  ،  غذات  همیشه امده  است  ،   و من  تو ته ذهنم   مرور میکنم  و آرزو میکنم  کاش  مرا برای خودم  دوست داشتی   ،  بی هیچ  توقعی  ،  بی هیچ دلیلی  ،  من را خودم  را دوست داشتی   ،  در کنار این آرزو  ،  شاکرم  من حداقل  دوستش دارم به خاطر خودش ، با تمامی کارهایی  که من از آنها متنفرم  ، با تمام  تنهایی که سالهاست    مرا  به  کلنجار کشانده ، دختر  شاداب روز های جوونی کم کم داره  رنجورر  و دلزده میشه ،  مادری کردن حال خوب می خواد ، عشق می خواد ،  دلنگرانم ،الان که باید حالم خوب باشه  ، سنگ ترین   بارها رو دلمه  ،  دیشب  خوابم برد و سحری براش   نپختم  ،  برنج و مرغ  داشتیم  از دیروز ،   افطار  با اینکه حالم  خوب نبود ، با اینکه سپهر   آویزونم بود  !  با اینکه سیب و پیاز نداشتیم ، گوشت و گوجه پختم  ! وقتی اومد  !  افطاری و سحری برا خودش خریده بود  !  بی اینکه به من بگه  !  من  شکستم  !  ته ته دلم  عهد کردم  به سپهر  یاد بدم   و ازش بخوام  زنش  !  نیمه  اش  ! کسی که  بهش برای یه عمر زندگی بله گفته را بشنوه ! بفهمه   !  شاعرش باشه ،  همدم   باشه  و   همیشه بی بهونه  ، ناگهانی   ،  براش  هدیه  بخره   ،  شیرینی که دوست داره  بخره حتی اگر مضر    !    از کوچکترین  کارش تشکر عاشقانه  کنه  ،  خاطره  بازی  شیرین کنه ،همه ما ادمها  نیاز داریم بشنویم و بهمون یاداوری بشه  که  ما تو زندگی اطرافیاتمون و عزیزانمون  عزیزیم   ،  وقتی دریغ  میکنیم   ، حالشونو  بد میکنیم   ،  

 امروز با خودم عهد کردم   منتظر نباشم  حمید منو   دوست داشته  باشه  ، مهم اینه  من خودنو  دوست دارم   ، 

 من    پر تلاشم و   از کار ترسی ندارم  ، دنبال رویاهامم   ،  می خوام  به در آمد  دلخواه و جایگاه دلخواهم و   خوایته های شخصی و تفریحی خودم برسم ، من یه مادر شادابم  ،  نهایت تلاشم را میکنم  صبور   باشم و  برا سپهر   درست وقت بگذارم  ،  من   تو اوج   بن بستی و خستگی  بلدم راهی باز کنم یا بسازم  ، بدترین حالمو خودم  خوب میکنم  ، من  باید   برم دنبال رویاهام  ،  هیچ کس رویای ننو نداره  و نمی تونه بر اوردش کنه  ، برا تمامی  لحظاتی که  تلاش کردم و میکنم خدا را شاکرم  ، من شخصیتمو و زندگی مو  دوست دارم ، از اینکه حمید ازم راضی نیست  ناراحتم و  تا جایی که بتونم تلاس میکنم  به در خواست های اون پاسخ بدم   ،دوره حال  بدیمه   ،  دو روز دیگه  دوباره یادم میره  چقدر  دلم  عاشقانه  می خواد  . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد