دلم تنگ شده برای ترس از دست دادنت !

دلم سخت تنگ است ،برای روزهای گذشته برای حضور پر رنگت در عمق نگاهم ،دلم برای لبخندت ، لمس دستانت ، گرمی وجودت ، صدای دلنشینت تنگ است ، بیش از 10 روز است که رفته ای ،پر کشیده ای به آسمان ، جسم بیجانت هم آغوش خاک شده و دل من رنگ ماتم گرفته ، دل تنگت هستم بی وفا ، دل تنگ حضور  دو نفره ، دل تنگ مسافتهای  کوتاه ،دلتنگ صدای کمکم کن خدا ،،من دلتنگ دل باختم در نبودنت ،دلم را به قضا و قدر و سرنوشت باختم ، راضی شدم به خواست خدا اما سخت است باور نبودنت ،سخت است نبود ترس از دست دادنت ،از دست دادمت ،آسان تر از آن بود که انتظارش را داشتم ، راحت تر از تصور  از دست دادنت بود ،رفتی با هزاران خاطره خوش ،با یادی که  نبودت را سخت ناباورانه جلوه میدهد ، گویی سالهاست تو را در جایی جا گذاشته ام و هر روز منتظرم پیدایت شود ، پیدایت کنم غرق بوسه ات کنم چنان در آغوشت کشم که نتوانی  دیگر هرگز حتی برای دقیقا ای ترکم کنی ، دوستت داشتم ، دارم  و خواهم داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد