بدهکار گذشته با حال خوب !!!!

گاهی فکر میکنم یه چیزی را تو گذشته جا گذاشتم .

مثل یه حرف.

یه غرور ابلهانه و کودکانه

یه سو تفاهم

یه نفس

یه زندگی

یه عاشقانه

گاهی حس می کنم گذشته هنوز به من تعلق داره و من در قبالش مسئولم !!!یادم می ره چه بلاهایی که سر روحم نیومد و چه ها کشیدم!!!

من گاهی حس می کنم یه فریاد خشن به گذشته بدهکارم !!!!!

گاهی حس می کنم تو گذشته ،یه زمان هایی باید محدودیت های زمانی ام را کنار می گذاشتم و حرف دلمو می زدم وبر خوردهای جدی می کردم . 

من یه دوستت دارم عمیق  و تکرار ناپذیر و صمیمی و  خاص به گذشته بدهکارم !!!!

گذشته اما حقشو به من حلال کرد .حال خوبی دارم !!!آیندمو نمی دونم .اما می دونم اگر من بدهکاری ا م را به گذشته می دادم شاید الان طلبکار حالم بودم . شاید راهمو گم  می کردم و بی راهه  پیما هم نه بیراهه نشین می شدم !!!!!

دو شب پیش تو خندوانه شقایق دهقان را آورده بودن ،درست روحیه اش مثل من بود ملاحظات الکی در موقعیت های مختلف !!!!!!!!!

همون روز دوست دوران لیسانسم را دیدم که در جایی مشغول کار بود (ناگفته نمونه سر مسائل دوران جوانی یه بگو و مگوهایی بین ما رد و بدل شده بود و از دوست خیلی خیلی صمیمی به یه همکلاسی نزول درجه کردیم  در سال آخر دانشگاه )بعد از سلام  واحوال پرسی !!!ایشان که مجرد هستند رو به ما فرموده که متاهل هستیم فرمودند خاک بر سر ما که فقط دانشگاه می رفتیم واسه درس کلی کیس مناسب از دست دادیم .کلی موقعیت ازدواج در دانشکده دندان پزشکی بود که ما اصلا  آن سمت ها نمی رفتیم !!!ما را می گویی !!! مانده بودیم!!!!و در دل می گفتیم  عزیزم من شوهر دارم و موقعیت فعلی مان را بیش از آن هایی که تو موقعیت می دانی دوست می داریم و لذت می بریم اینها که می گویی در مورد خودت شاید صادق باشد و کلی حرف دیگر !!! ولی ما چه کردیم  مثل جغد ایشان را نگاه کرده و فرمودیم واقعا !!! مبادا ایشان ناراحت شوند و یا احساس کنن ما داریم فخر فروشی یا خوشبختی کوچکمان را به رخشان می کشیم . 

به نظر من کیس ازدواج باید به دل بشینه انگار که سالهاست می شناسی اش و همدم و هم کلامت بوده ! کیس ازدواج بدون هیچ فکری باید دوستت دارمه دلت را رو زبونت بیاره و ته ته دلت غش بره براش !!!!

عاشقی فرق داره !!! عاشق که بشی وصال مهم نیس !! درد فراقشه که قشنگش می کنه.عاشقی بیشتر یه طرفه است کم میشه دو طرفه !!!!

 اما ازدواج اول دوستت دارمه بعد عشقه ابدی  اونم دو طرفه همراه تعهد واهلی شدن  !!!!!

البته این نظر شخصی منه !!!!!!

-----------------------------------

پ.ن: یه سری پست هام که تو چرکنویس بود را ویرایش کردم و نمایش دادم ! نمیدونم اون زمان با چه صلاح دیدی جز چرکنویس بودن !!!!!!

یه سری از پست هام  هم تو صفحات جداگانه نمایش دادم.داستان عشقمو خیلی دوست دارم از شروع عاشقی  دورانش و اتمامش !!!!!!حس و حال عاشقی  واقعا الان از خوندنش لذت می برم !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد