من و کارها و فرداهایی که می آید و من می گذرم !!!!!!

ساعت از نیمه های شب گذشته ! من بدنبال فکر مشغولی هایم در نت !!!!

سه شنبه ها 9-11 حتما باید یه سر برم باغ تجربه ببینم چه خبره !!!!!!

فردا صبح باید برم محیط زیست ! استانداری ! مرکز رشد ! بیمارستان خورشید ! سوپری ! دکتر فاطمی !بعد هم باید بیام خونه سابی !!!!

نمی دونم برم دنباله آموزش های هوس گونه ام یا بصبرم تا جواب ایده بیاد ! می ترسم برم دنبالشون و جواب ایده هم بیاد .جا بمونم از همشون و ندونم کدومو انجام بدم !!!!
فردا حتما یک جز قرآن را می خونم !!! قول میدم !!! سعی می کنم یه فردا را نمازم را سر وقت بخونم (یه روز یه روز قول بدم تا عادت شه !!!!!این طوری بهتره ).

لیست کارهای فردام را تو دفترم نوشته ام !!!!!! هر کدوم انجام شه تیک می خوره و هر کدوم انجام نشه اضافه می شه به فردای فردا!!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
معرفی کتاب شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 http://ostorlabasrar.blogsky.com/

سلام علیکم

وبلاگ شما لینک شد

-------------------

مطالعه کتاب زیر به شدت به شما توصیه میشود :(میتوانید دانلود کنید)

کتاب (حرکت):


http://www.einsad.ir/Main.php?pid=books_ostad_form&search_str=%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA&id=47&start=251&tedad=10


----------------------------خوشحال میشویم نظر شما را در مورد کلیات کتاب بدانیم

دوست عزیز .ممنون بابت لینک و معرفی کتاب اما تلاش من برای دانلود بی نتیجه بود و صفحه خرید یا حتی دریافت باز نمی شد . باید کتاب جالبی باشه اما چرا کتاب را به من پیشنهاد دادید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد