کسی مرا از دور صدا میزند !!!

سلام !

وقتایی هست تو زندگی که مثل رویا می مونه ! لحظه ای و نهایت خوشی ! لحظه هایی که با آدم  هایی برخورد می کنی از جنس خودت اما با سن و جنس و شرایط متفاوت !!!!

آدمهایی که شاید اصلا قیافشون تو ذهنت نمونه و هر چی فکر کنی یادت  نیاد چه شکلی بود اما حرفاش هی تو ذهنت مرور می شه و رویات هی بهت نزدیک تر می شه و موانع پر رنگتر !!!!!

امروز خوندم ذهن واقعیت گرا نیست بلکه امنیت گرا است ! چیزهایی را بهش توجه می کنه که ازش ذهنیت داریم !!! بعد اتفاقی شبکه 4 وسط تمیز کاری آخر هفته یه فیلم گذاشت به نام وزنه های بی وزن !!!! من کاملا تونستم رابطه بین آنچه خونده بودم و آنچه که فیلم داشت بیان می کرد و آنچه که ذهنم باهاش احساس امنیت می کرد را پیدا کنم و درک کنم !!!مفهوم کارگردان و نویسنده شاید با آنچه که من درک کردم متفاوت باشه اما مهم اینه که من از فیلمشون آنچه را باید می فهمیدم ،فهمیدم !!!! 

زور می زنم آسمان را نمی بینم !!! همه چیز را یافته ایم و رها خواهیم کرد !!!!!

من تغییر  کردم !!!! 

فلسفه را دوست دارم !!! برای تغییر لازمه استاد فلسفه خودت باشی !!!!! 

گاهی بعضی حرف ها رو دلت سنگین می شه . اینقدر سنگین  که می ره ته دلت و زور می زنه راهی برای بیرون پیدا کنه اما غافل از اینکه ته دل راهی به بیرون نیس !!!!!!ته دل مخزن اسرار سنگینه !!!

دلم سفر دو نفره می خواد !!! برا بازدید باید مشهد برم !!! حمید  معلوم نیس بتونه بیاد !!!

دلم لک زده واسه کوهنوردی !!!!واسه کوله پشتی و مسیر طولانی و پر پیچ و خم و صحرا !!!

دیشب قبل خواب داشتم رویاهامو می ساختم !! خیلی باحال بود !!!کاش بشه !!!!!!

مادر شدن سخته ! مقدماتش زیاده ! باید قبلش خوددتو سبک کنی ! خودت را رو راست کنی و قبول کنی تو فقط مادری نه صاحب !!! قبول کنی تو فقط راهنما و پیشنهاد دهنده راهی نه راهور !!!! شاید فرزند تو اونی نشه که تو می خوای نخواد اونی که تو فکر می کنی درسته و کاری را کنه که تو نتونی بپذیری اما تو باید خوب تربیت کنی ! باید انسانیت را آموزش بدی !!!! فرهنگ و دین و ادب مسیرش مشخصه اما قدم زدن تو مسیر و آنچه باید برداشت بشه مهمه و نیاز به انسانیت داره !!!!خیلی چیزها اشکال نداره اما نباشه بهتره و انتخاب این بهترین از عهده من خارجه و باید این را من درک کنم که بهترین من و یه فرد دیگه متفاوته !!!!!من برای بچه ام هیچ رویایی ندارم جز اینکه انسان باشه و انسانیت داشته باشه و تو هر مسیری قدم می ذاره وجدانش جلوتر از اون اون را راهنمایی کنه ! 

خیلی وقتها فکر می کنم خدایی نکرده زبونم لال اگر کودک من مشکل جسمی یا ذهنی داشت باز من مادرم !!!!و من باید راهنما باشم و این امتحان خیلی سختیه .خیلی خیلی سخت.

بچه سالم و صالح و زیبا نعمته و هر کدوم از این سه تا نباشه امتحانه !!!!نگاه مطلق به قدرت مطلق ! به وزنه ها نگاه می کردآنها را  به روی دوش خدا می انداخت و کنار می ایستاد و نگاه می کرد !!!!برای  روی دوش خدا انداختن باید وزنه ها را ببینی و بلند کنی که خیلی وقتها همین قدر هم نمی تونیم وزنه ها را نگه داریم !!!!!چه برسه حملش یه عمر روی دوش و زندگی کردن !!!!


تو ذهنم اینه که تو هفت سالگی بچه ام یه جلسه دو نفره بگیریم و باهم مشورت کنیم !!! یه مسیر جدید بهش پیشنهاد بدم !!!!!قبول  یا ردش با اونه !به جای کلاس اول بره حفظ و تفسیر قرآن .حافظ خوانی و سعدی و مولوی خوانی !!!!بعد از اون اگرمایل بود روش آموزشش متفاوت از دیگران می شه اگر نبود با یکسال تاخیر به بقیه می پیونده مثل کسی که نیمه دومه اما با یه دید بازتر و یه درک عمیق تر و این کمکش می کنه همیشه متفاوت فکر کنه و درست عمل کنه !!!!!

من مادرم ! کودکم علاوه به تغذیه جسمی جند سال اول روحش را هم من باید تغذیه بدم ! روح اون درگیر ترس ! دلهره و ناامیدی هم میشه و من باید اونو آماده رویارویی با این اتفاقات کنم و الا جلوی این اتفاقات را گرفتن تنها تا چند سال برای من امکان داره، هر چه بزرگتر می شه ،قدرت من محدودتر می شه !!!!!

کسی مرا از دور صدا می زند !!!من او را نمی بینم !زور می زنم آسمان را نمی بینم ! می یابم و رها می کنم  !!!! کسی مرا از دور صدا می زند !!!!هوای دلم مسموم صدایی است که مرا هر روز می زند !!! مرا صدا خواهد زد !!! صداها هر روز مرا به صلابه خواهند کشید !مرا خواهند زد !!!! مرا می زنند تا به من بفهمانند باید بیابم و رها کنم !!!! زندگی جای دیگری است !!!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:50 http://zehnemariz.blogsky.com

خیلی خوب بود. خوشم اومد

ممنون و خوشحالم که خوشتون اومده .

Mohammad جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:03

زور میزنم آسمان را نمی بینم
نمیفهمم درنهایت سادگی چرا انقد روم تاثیر داشت...
از صبح مدام با خودم تکرار می کنم،
زور میزنم آسمان را نمی بینم...
فیلم قشنگی بود..

چون عمق داشت .بله قشنگ بود .ممنون که نظر دادید

نیلوفر جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 http://niloofaraneh20.mihanblog.com/

در شب بیست و سوم، تقدیر نیکو و با برکت برای شما از خداوند متعال آرزو دارم.
5616

ممنون و همچنین برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد