خوبی ماله یه سنه ! بهترین ماله همیشه !!!!!!

جالبترین چیز تو این دنیا می دونی چیه !!!

هر چی هم حرف بزنی و توضیح بدی ،بازم شنونده اون چه که دوست داره را می شنوه !حتی اگر تو اون حرفو نزده باشی !!!!و اصلا آدم نباید بهش توجه کنه چون توضیح بیشتر مساوی با حرفهای نگفته ای که دوست داره شنیده بشه و توحتی ته ذهنت هم بهش فکر نکردی چه برسه بخوای واسش کلمه پیدا کنی و به زبون بیاریش !!!!

کلا آدم ها جالب اند . 

بعضی چیزها ماله گذشته است ! فقط ماله گذشته ! چه دوست داشتن باشه چه تنفر و هیچ راهی برای وجودشون تو حال و آینده وجود نداره که اگر داشت باید انتظارشو می کشیدی !وقتی مسیر زندگیتو عوض کردی یعنی اون احساسهای گذشته دیگه تو زندگی ات اهمیت نداره واسه همینه که می شه راحت ازشون حرف زد.هر چیز تاثیر گذار در گذشته تاثیرشو تو همون گذشته گذاشته و نتیجه اش تو آینده است ! از اصل موضوع دیگه خبری نیس ! صورت مساله پاک شده و فقط جواب حل شده اشه که مونده و یه جای پاک کن .

معلم ریاضی دوم راهنمایی ام را خیلی خیلی دوست داشتم .هر روز به عشق اون می رفتم سر کلاس ریاضی !!!!براش نامه می نوشتم و کلی خاطره باحال با بدری خضرایی داشتم ! بعد از 7 سال از اون زمان تو خیابان دیدمش ! تو نگاه اول شناختمش ! کل گذشته تکرار شد !بهش سلام کردم اونم با همون  نگاه گرم و دوست داشتنی پاسخ داد . بدون یه کلام اضافه از هم جدا شدیم من تا خونه کلاس های ریاضی و خاطراتم را باهاش مرور می کردم . اونو تو اون سن و تو اون حال و احوال دوست داشتم ! دوست نداشتم حال و هوای اون روزهامو خراب کنم .هر کلام اضافه مساوی بود حضورش در آینده و خراب کردنه خاطرات خوب گذشته ام با هاش !!!! آخه یادمه وقتی اومدم دبیرستان یه چند سالی از اون سال گذشت هر چی فکر می کردم  می دیدم خانم خضرایی می تونست خیلی خیلی بهتر از انجه بود رفتار کنه و سال های سال با من در ارتباط باشه !!! اون اونقدرها خوب نبود که تو آینده ام باشه اما واسه یه دختر 13 ساله و تو اون حال و هوا اون بهترین بود !!!!! و من همیشه به یادشم . تو هر سن و سالی یه همچین آدم هایی می آیند تو زندگیت و تاثیرشونو تو اون سن می ذارند و برای همیشه از زندگیت می رند اما یادشون و تاثیرشون ماندگاره !
من معتقدم تنها خوبانی در زندگی ات می مانند که واقعا ارزش حضور در زندگیت را دارند و الا بقیه در یه سن به نظر خوب می آیند . و با گذر زمان ،وقتی بهشون فکر می کنی می بینی خیلی هم خوب نبودند.خیلی بهتر از اونها در سالهای بعد از اون سنین اومدن تو زندگیت که اصلا قابل مقایسه نبودند !
ولی با این حال دوست نداری تصویر خوب آنها در آن سنین را فراموش کنی !


پ.ن:بعضی ها از خوب هم بالاترند .بهترین اند.اینقدر خوب که اصلا نمی شه مقایسشون کرد.اینقدرخوب که نبودنش حتی برای چند ساعت اشکو از چشمای آدم جاری می کنه .دنیا بدون این آدمها ارزش زندگی کردن نداره !و من کرور کرور شاکرم به خاطر داشتن یکی از بهترینها !


پ.ن :5 سال گذشت ! اینقدر به من خوش گذشته که حس می کنم همین دیروز بود !!! میدان امام را یادته ؟

یادته فروشنده چی بهت گفت ؟ من هنوزکه هنوزه از حرفش قند تو دلم آبه !!!!!!!بادکنک خریدن را یادته .واسه 100 تا بادکنک کل شهرو گشتیم !!درختمونو بگو !!!!!

پ.ن:حال می کنم وقتی جلسه ایی و نمی تونی حرف بزنی زنگ بزنم سر به سرت بذارم !!!

پ.ن:

خیلی خوشحالم از اینکه 

تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار 
نیمه گمشدم‏ی تو
زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام 
فرشتشو فرستاده
خدا مهربونی کرده 
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو 
فهمیدم عاشقت شدم
آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که 
نمی سپره دست همه
تو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد