صبورانه نابغه می شوم !!!!!!

می دونی تا به حال خیلی ها ازم تعریف کردن ! به جا و بی جا !‌بعضی هاش به دلم بدجور نشسته کلی ذوق مرگ شدم !!!!بعضی هاش هم کلی منو ترسونده و به جای احساس خوشایند احساس بت پوشالی بهم دست داده و کلی از خودم ناامید شدم که اینی که اینا می گن من نیستم و دارن بزرگم می کنن !!وای ! بعضی هاشم یه گوشم در و یکی دیگه دروازه !!!!  

بعضی تعریفها هم تخریب بوده جا تعریف !بسته به طرفش باز ذوق مرگی و نا امیدی و ناراحتی را تجربه کردم !(تو این مورد اگه طرفم واسم مهم باشه  یا صلاحیت نظر دهی داشته باشه داغون می شم !اگه نباشه و اصلا صلاحیت نداشته باشه !کلی خوشحال می شم !چون این یعنی اینکه کار من اونقدری ارزش داشته که این طرف را به حرف وا داره !!!!!!! 

تو همه ی این تعریف ها ! یه تعریف همگام با تخریب بدجور به دلم نشسته و از وقتی شنیدم هی تو ذهنم تکرار می شه و همه نوع احساسی را توام بهم می ده (ترس نفرت دوست داشتن بد اومدن ذوق نا امیدی .جسارت .حماقت .منطق .صبوری !عجولی !شکست !پیروزی ) 

 

 

این حرفو یکی بهم زد که سه چهار ماهی اونم تو کار باهم آشنا شدیم . در حد همکار منو می شناسه ! تو کارش متخصصه !یکم از زندگی شخصیم می دونه .اینم تو یه چند تا سفر بیرون شهری تو ماشین که از خودمون تعریف می کردیم .در حد همین از زندگی های شخصی هم خبر داریم !!!! 

آدمی که وسواس داره !صبوره و واسه یه کار کوچیک صد بار بررسی می کنه و می سنجده و آخرشم با هزار وسواس کارو انجام می ده !!!  

یه بار تو یه کار سر همین وسواس و از شانسه بدش که من باید پاسخگوی سوالاتش می بودم از بس رو اعصابم راه رفت بهش گفتم :دقت ندارین یا حواستون اینجا نیست !!!! یه چیز ساده که اینقدر پرسیدن نداره ! یه بار جواب دادم دقیق و کامل !‌این پرسیدن دوباره ی شما جز عصبی کردن من فایده ایی نداره !!!! 

با کمال ادب معذرت خواهی کرد و به کارش رسید !!! و دیگه سوالی نکرد !!!

بعد موقع استراحت جلوی همه از من تعریف کرد !!!!!!!!!!! 

فرمودن : 

خانوم ... خیلی آدم رکی هستن و من خیلی خوشم اومد که تو کار وسواسم را بهم تذکر دادن چون واقعا اعصابه خودم هم داشت خرد می شد . بعد رو کرد طرفه خودم و گفت :باور دارم شما خیلی آدم باهوشی هستین و اگر رو صبوریتون یه کم کار کنین بهتون قول می دم نبوغتون مشهورتون کنه !!!!!!! 

منم سر خوشانه پرسیدن چطور ؟ از کجا می گین ؟ 

گفت آخه شما الان به خاطر عجول بودنتون  از یک /بیستم  عقلتون استفاده می کنین و با این سن  این هستین !!!!!!! اگه صبور بشین و  از همه ی ۲۰ قسمت استفاده کنین،  نابغه می شین !!!!! 

--------------------------------------------------------------------

 

عملا منو شست !!! تکوند !!!! رو بند پهنم کرد !!!!! 

خیلی حرفش به دلم نشست !هم زهر داشت هم پادزهر !!!!!!!هم شرمنده شدم هم مست غرور ! 

اهل تلافی نیست و الا می گفتم از دستم دلخور شده بوده خواسته با این حرف منو تحقیر کنه دلش خنک شه !تازه  چون به دلم نشسته پس منظوره بد نداشته !اصلا هم همچین آدمی نیست !!! 

ولی خیلی باحال گفت !!!!!!!!  

 

جواب من اون موقع از روی لجم بود و کلی بچگانه (واقعا عجولم !!!!) 

گفتم: نیازی به نبوغ ندارم دنباله شهرت هم نیستم  !‌همین حدشم زیادی دارم ولخرجی می کنم !!!! من از عجول بودن لذت می برم !!!!!!!!!!( اعتراف : دروغ گفتم !اصلا هم لذت نمی برم !!!!) 

با این جوابم  به همگان ثابت کردم حق با ایشان است !!!!!!!! و نظرشون راجبه من کاملا درست !!!این جوابم  هم دلیل عینی !!!!! 

 

 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد