سال یهویی !!!

سلام 

خوبی ؟ 

سال نوت مبارک ! 

صد سال به از این سال ها ! 

سال نو هم کهنه شد !می دونم !اما جونم دلت نو و جوون باشه !فدای سرت این روزهای مثل برق و باد! 

منم بد نیستم ! 

امسال واسه من انگار ساله غافلگیریه !تا الانش که این طور بوده !امیدوارم دوست داشتنی باشه مثل ۸۸ ! موقع سال تحویل دلم واسه ۸۸ و اتفاقاتش تنگ شد !‌کلی خاطره ی خوب ازش دارم حتی یه هفته ی آخر سال کلی جالناک بود ! 

یه شبش با نوشین دوتایی تا ساعت ۱۲ شب در به در خرید کادو و وسایل سفره ی هفت سین واسه خانه سالمندان  

یه شب دیگه اش چهارشنبه سوری و شلوغی و جمع صمیمانه و خیلی خوب ! 

ساعت ۵  بعد از چهارشنبه سوری کویر با بچه های دانشگاه و جمعی دیگه که هم خوش گذشت هم جالبناک بود بسیار !!! 

۵ شنبه ی آخر سالم خانه سالمندان و مهمونی خداحافظی سال ۸۸ و بزن و برقص و گروه موسیقی و گریه و خنده و هم نشینی با فرشته هایی که حضور من بینشون واسم نعمت بود و کلی برکت داشت !فرشته هایی که نگاهشون و دستشون پر از مهر بود عطر تنشون بوی یاس می داد .فرشته هایی که چهره شون تداعی کننده ی عشق و خدا بود . من تا عمر دارم دست بوسشونم به خاطر یگانه بودنشون و حضور مقدسشون !  

۸۸ تمام شد با همه ی خوبی هاش ! 

 و ۸۹ آغاز شد !!!!  

مثل هر سال شروع نشد !متفاوت بود ! 

صبحش ساعت ۵ صبح بیدار شدم ! قرار بود به کار هام برسم ! برنامه داشتم از ثانیه ها هم استفاده کنم ! اما دوباره خوابیدم ! خواب را ترجیح دادم !!!!!  

مهمانی جالب روز دوم خانه ی یکی از فامیل ها و دیدن ۴ تا نی نی نو رسیده تو یه روز !!!! 

برنامه ریزی یهویی و قرار ساعت ۵ صبح واسه صبحانه و دو و ورزش !!!! 

نشستن تا ساعت ۵ صبح و جلسه ی خودمانی با حضور من و پدربزگ و مادربزرگ صحبت از گذشته و حال و اینده و بعد هم یه راست لباس پوشیدن زدن بیرون  و کلی خوش گذرانی و شهر گردی تا ساعت ۱۲ ظهر و تنها اتفاق نا خوشایند گیر کردن  یهویی و بی هیچ دلیل لنز دوربین و عصا شدن دستم تا آخر عید و بی دوربینی و بی عکسی !!!!!!!!!!!!!(من دوربینمو می خوام    !!!!!!!!!!!!!!) 

روزهای عجیب پذیرایی دو طبقه ایی ! (همت مضاعف ! کار مضاعف !!!!!!!!!!!!!!) (دایی خان نبودن ! ما هم طبقه ی خودمون هم مادربزرگ اینها را سرویس می دادیم !!!!! هم زمان !!!!‌تو راه پله ها در حال رفت و امد تند تند !!) 

ظرف شستنی که از روز اول عید گریبانمون را گرفت تا امروز هم ادامه داشته !!!(امیدوارم تا پایان سال ادامه نداشته باشه !!!!) 

ساعت ۵ صبح هم قراره با  ۴ تا دیگه بریم کوه و صبحانه و ورزش !!!!!
۸۹ هم تا الانش بدک نبوده !  

کلی فکر و طرح و نقشه و ارزو جدید دارم !منتظرم تعطیلات تمام شه برم دنبالشون !!!!! (تا الان بیشتر ساعات این تعطیلات را یا خواب بودم یا گردش !‌هیچ کاره مفیدی انجام ندادم و یه قدم هم واسه برنامه هایی که واسه عید ریخته بودم برنداشتم !!!!!!  

زرنگ شو دختر !‌دیر بجنبی همه چی تمامه !!! 

 

مارجانیکا شکرت !!!!! 

 

پ.ن: امسال حواستان را بیشتر جمع کنید !!!!!!‌واسه منم بیشتر دعا کنید !‌ (دعا کنین زرنگ بشم بیفتم رو قلتک و کارهام را انجام بدم !)

پ.ن:امسال فکر کنم خبرهای خوب خوب هم داریم ایه چند تا !!!!! اگه خدا بخواد .من که دلم لک زده واسه یه عقد و عروسی نزدیک !!!! 

پ.ن: من خوشمه !شما هم خوش باشین !!!!!!!!!!! 

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 پ.ن: امسال را ما واسه ی خودمان ساله یهویی نام گذاری می کنیم به خاطر اینکه تا همین لحظه بسیار غافلگیرمان کرده و ما چون عاشق غافلگیری هستیم و از روزمرگی بیزاریم و همگان هم اعتقاد دارند ما نیز آدم غافلگیر کننده ایی هستیم !!! لذا امسال را ساله یهویی نامگذاری می کنیم !!!!!!!!!! 

به امید غافلگیری  و شادی شما در این سال


 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:03 http://meysoor.persianblog.ir

امیدوارم هم برای شما هم برای من و برای همممممممممممممممممه سال خوب و عالی باشه
البته میدونم تا خود آدم خوب نباشه و تلاش نداشته باشه روزگارشم خوش نمیشه

احسان یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:54 http://ehsannights.persianblog.ir/

آره می بینی چیستا

من با این همه دوست ِ زیبا خوشبخت ترینم

منم از تو بابت همه چیز ممنونم

سال نوت بازم مبارک

سبز باشی و سلامت و موفق و خوشبخت

خیلی خوشحالم کردی اومدی

شایان سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:13 http://www.afsooos.mihanblog.com

سلام وب قشنگی دارید اگر دوست داشتی برای تبادل لینک خبرم کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد