دل خواسته ها +...

با من نیست ! درست مثل من که با هیچ کس نیستم ! 

  

 

دلم غافلگیری می خواد ! یه حیوون خونگی می خواد ! یه پرنده یه همستر یه لاک پشت یه اردک من دلم فضای دو نفره می خواد ! من دلم یه هیجان می خواد.یه کار جدید که در گیرم کنه اساسی و یا از نظر علمی یا از نظر پولی حسابی باشه (یکی اش هم باشه کفایت می کنه ! دو تاش باشه چه بهتر !!!!) 

 

من دلم بحث داغ می خواد !من دلم خواب می خواد ! خواب دیدن می خواد  

 

من دلم خیلی چیزها می خواد ! 

 

 

من دلم مارجانیکا می خواد . 

 

 

 من دلم می خواد یه جور بشه که اینجوری نباشه  

 

من دلم هوای خواستن دارد و تو ای کاش مرا می فهمیدی  

 

من دلم زمستون سرد می خواد !برف می خواد بارون شر شر می خواد . 

  

من دلم رفتن می خواد ! من دلم یه عالمه غر غر می خواد و یه نفر که بشینه تا هر وقت من خواستم به غر غرام گوش کنه !‌مهربون باشه در ضمن !!!!

 

دِهَ!!!!!!!!!!!!!!!چه دختر لوسی شدم من !!!اه اه اه !!!!!! 

  

------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

ماجراهای مزرعه ی ما !!!!! 

 

 

با اینکه تو مزرعه خیلی خسته می شیم مثل یه کارگر به تمام معنا بیل می زنیم و کار می کنیم اما همه ازش لذت می بریم و برامون جالبه  

 

اول صبح ! بیل رو شونه بدو بدو تو مزرعه به صف !!! 

بعد بیل ها  فرو تو زمین بدو تا آخر مزرعه برگرد و بیلت ر ا بردار و خبر دار   ! گوش دادن به صحبتهای استاد و بعد با تراکتور شخم زدن زمین !!!!!  بلافاصله بعد شخم  بدو بدو با بیل کلوخه ها را نرم کردن و سخت و سفتهاشو   با دست جمع کردن و ریختن از کرت بیرون !!! بعد با بیل مرز بستن !!!! 

بعد شیار کشیدن و  بذرپاشی !!!!و بعد روی بذر ها را پوشوندن !!!!!! 

بدو بدو برو اون سر مزرعه با بیل  جو ی ساختن گود کردن و سد کردن و باز کردن و هدایت آب به سمت کرت !بعد پر شدن یه قسمت کرت بستن سرش !باز کردن سر دیگش و هدایت آب به بقیه قسمت ها !!!!!! در پایان بیل رو شونه ناظر تمام مزعه و خرسند از این همه کار و در رفتن خستگی با دیدن کرت هایی پر از آب !!!! 

همه ی همه اش دسترنج خودمونه !!! 

 

امروز گلرنگ و آفتاب گردان و کلزا و باقالا و اسفناج و ماش و یه چی دیگه که اسمش یادم رفته کاشتیم  

پاهام داره ضعف می ره از خستگی !!! 

 

من عاشقه رشته ام هستم و برام خیلی مایه ی افتخاره که این کار ها را انجام می دم (ما علاوه بر این کارها کلی کار دیگه هم انجام می دیم !‌تو آزمایشگاه !پشت کامپیوتر و با نرم افزار و رو کاغذ و تو نقشه !!!! ولی من عاشقه (صحرا و ژنز) و (مزرعه و کشت و کارم  )

اما خداییش بیل زدن خیلی سخته ها کمرم درده !!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:52 http://rahezendegee.persianblog.ir

سلام
ببینم
این مزرعه و بیل زدن و این حرفا مربوط به خودته ؟ یا داستانه

سعید جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 http://rahezendegee.persianblog.ir

اینم یه یادگاری دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد