تصمیم کبری !

سلام !
من امروز کلی غافلگیر شدم !
کلی خوشم بوده !
بچه های گروه به قوله دکتر ج (کمیته پژوهشی !!!!!) واسم یه کتاب ایران خریدن! عکس های کل نقاط دیدنی ایران را داره !‌ 

کلی غافلگیرم کردند ! قشنگی اش به اینه که همشون روش را امضا کردند ! 

من خوشحالم و خوشبخت به خاطر داشتن همچین همراهان و همنوردانی !!!
هوراااااا !
دستشون درد نکنه !
حس قشنگی دارم امشب ! به پاس لطف و بزرگواری و محبت بچه ها !!!!!
 

امیدوارم این گروه به هدفهای خودش برسه  

 

 

---------------------------------------------------------------------- 

روزی اگه تصمیم به خودکشی گرفتم  دماغم را می گیرم و صبر می کنم تا خفه بشم !!!! 

می دونی چرا این  راهو انتخاب می کنم ؟

چون این تنها روشی که اگه واقعا تصمیم مردن داشته باشی می کشدت ! یکم که نگه داری اگه مصمم نباشی نفس می کشی دوباره!!!!! 

تو این روش هم خدا نمی تونه منو تو برزخ نگه داره ! چون من با ارادم تصمیم گرفتم زندگی ام را پایان بدم !و این جزیی از ارادمه و خدا باید بپذیره من مختار بودم تو انتخاب سرنوشت خودم !تازه این روش جنون آنی و تصمیم از سر زیر دل زدن خوشی ها بر نمی داره !!!باید تو تصمیمت مصمم باشی و واقعا خواستار اینکه به زندگی جسمت پایان بدی !!!!! 

همین !!!! 

اینم از تصمیم کبری من !!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 http://rahezendegee.persianblog.ir

سلام
پس حسابی خرابش کردن با امضاهاشون
.
.
.
هیییییییی ............ چی گفتم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد