دنیای وارونه !!!

سلام!
خوبید؟ 

 

موجود عجیبیم !‌الان رسیدم خونه . خستمه . فردا امتحان دارم . باید واسه فردا مطلبمو تکمیل کنم . می خواستم بخوابم  . 

گفتم مطلبو سرچ می کنم و می خوابم . تو حین گشتن دلم واسه وب نوشتن تنگید .بی خیال خواب و مطلب و امتحان نشستم دارم می نویسم !
دنیای وارونه اینو خوب می دونه !!!!!!!!!!!!!!  

--------------------------------------------------------------------------------------------- 

دنیای وارونه اینو خوب می دونه که وقتی زمان می گذره و تو ساکن می مونی میل به عقب کشیدن پیدا می کنی هی پرت می شی تو گذشته و سعی می کنی مثل گذشته رفتار کنی اما تو دیگر آن نیستی که قبلا بودی !
کتابی را که باهاش خودتو پیدا کردی را دوباره مرور می کنی نت بر می داری و جمله هاشو تکرار می کنی .آخه یه چیزی گمه ! می خوای که پیداش کنی اما  

دنیای وارونه اینو خوب می دونه که پیدا شدنی نیست ! 

دوست داری مثل کتابه  بشه . مثل کتابه زندگیت رقم بخوره !‌اما نمی شه !‌ 

  نمی شه که بشه !‌  

این  منو می خندونه . 

این دنیای دیونه ی وارونه منو دیونه ی خودش کرده !  

بر می گردی از همون جایی که گم شدی دوباره سعی می کنی خودت را پیدا کنی .این تلاشت قابل تقدیره !!!!! اما منو می خندونه !

جهان بینی جدیدم راجبه زندگی و مرگ  جالبه !‌اینجا نمی نویسم چون ایده اش را می خوام به نام خودم ثبت کنم !‌( می بینی واسم مهم شده پر رنگ شدنم ! اول من ! فقط من !!!بعد از من !!! من من من من من من من من من من !!! میم و نون خالی که الان دارم پر از خود خواهی اش می کنم .پر از من !!!!!!)   

از خود خواه ها متنفرم . پس چرا می خوام کسی بشم که ازش متنفرم ؟ 

نمی خوام خود خواه بشم می خوام  نظراتم ایده هام به نام خودم ثبت بشه می خوام بدونن این یارو که این ایده را داشت منم ! اگه مهم شد بودنن من اینو گفتم !
مگه مهمه ؟ 

نمی دونم ! 

بی خیال حالا یا هست یا نیست اما دوست دارم به نامم ثبت شه !‌همین ! 

فکر کن همه ی دنیا شناختنت و  با اید هات آشنا شدن و قبولشون کردند بعد؟  

خوب جاودانه می شم  !
کجا ؟ تو این دنیایی که خودش محل گذره و جاودانه نیست !
هان ... راست می گی زدی به هدف اما .... 

(مقدمه ی جهان بینیم از همین گفتگو با خودم شروع شد .مثل دیوونه ها روزی صد بار با خودم حرف می زنم . خودمو دعوا می کنم . با خودم بحث می کنم . لج می کنم و قربون صدقه ی خودم می رم و تشویقش می کنم و نازشو می خرم . جز من مگه من کیو داره ؟؟؟؟)  

دنیای وارونه اینو خوب می دونه : 

تو یه چیزی می گی که همه می شنوند . ساده می گی و ابهامی نداره بعد می پرسی از تک تک شنونده هات   که منظورت چی بوده   هر کدوم یه برداشتی کردند !!!!! 

وای به حاله اینکه مبهم هم بحرفی !!!!!! 

 

جهان بینی جالبه . این که نسبت به مرگ و گناه و عقل و فهم یه دیده منطقی پیدا کنی جالبه .  

جهان ترجمه شده با عقل ناقص مثل کتابه قطور و تخصصی است که سعی کنی طوری ترجمه اش کنی که بچه ها از خوندنش لذت ببرند و بفهمندش . اسم کتاب همونه اما خدا می دونه چه قسمتهایی اش فاکتور گرفته شده که قابل فهم بشه . دیگه اون کتاب همون کتاب نیست !!! 

اما خوب باید طوری باشه که بچه ها بفهمندش ! وصف حال ماست ! 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------- 

دنیای وارونه  اینو  خوب می دونه که مسخره ترین کار دنیا جدی گرفتن زندگیه !!!!!  

------------------------------------------------------------------------------------------------  

  دنیای وارونه  اینو خوب می دونه

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم  مرحمت فرموده ما را مس کنید !!!!!!!!!!! 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------  

 دنیا وارونه اینو خوب می دونه که دلم واسه کلاه قرمزی و پسرخاله و پسر عمه زا و جیجیلی و آقای مجری تنگیده .تو عید تنها دل خوشیم ساعت 20 .کلاه قرمزی بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 پسر خاله را خیلی خیلی دوسش دارم . بچه با حالیه !
مگه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------- 

آخی ! د لم واسه پدیده بودنم و نوشته های خودنویسانه ام تنگیده ! وای ییی 

باید  به زودی خود را از دلتنگی رهانیده و دوباره داستانی را روایت کنیم که داستانها ی ما بسیارند .  

-------------------------------------------------------------------------------------------------- 


پرنده،لب تنگ ماهی نشسته بود و به ماهی نگاه میکرد و میگفت: سقف قفست شکسته،چرا پرواز نمیکنی؟!
با خودم فکر میکنم که چه قدر پرنده در اطرافم وجود دارد، و من چه قدر ماهی هستم!
اطرافیانم مدام میگویند از قفس سرشکسته ی وابستگی به تو،بیرون بیایم.اما من میدانم بیرون آمدن همان و مردن همان!

آخر یکی نیست به این پرنده های دلسوز بگوید کجای دنیا ماهی میتواند بدون آب زندگی کند؟! کجای دنیا؟!!!!! 

 

 

این متنو خیلی دوسش دارم !(تو یه مجله خوندم )
 

  

شاید واسه یه مجله ی مربوط به جوان مطلب بنویسم از همون نوع پدیده ! یه پیشنهاد داشتم اما وقتشو ندارم . و الا حتما این کارو می کردم .  

نوشتن واسه یه مجله باید جالب باشه ! یه ماجراجوییه !!!! 

خودم دوست دارم تو چلچراغ بنویسم .اما تا امروز دنبالش نرفتم .شاید برا تابستون رفتم . !!!!!! 

 

یعنی می شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

--------------------------------------------------------------------------------------------------- 

من نمی دونم چرا این روزها خوشمه الکی !!!! 

الکی الکی می خندم ! و هی شیطنت می کنم .  

-------------------------------------------------------------------------------- 

بهش گفتم می دونی پینکیو کی بوده ؟ 

گفت : منظور  

گفتم :  اون آخر آدم شد و تو هنوز آدم نشدی !!!!!!!!! 

 

مرد از خنده !!!!!!!!!!!!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

ازم پرسید سر این درس ، درس دیگه را می فهمی ؟حواست پرت نمی شه ؟ 

گفتم نه  .زبانم هم همین طوری خوندم (سری تکون داد به علامت تایید و اینکه خوبه ) ادامه دادم :FAil   شدم .  

مرد از خنده !!!!!!!!!!!! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

فعلا تا بعد

 


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:52 http://www.enekaseab.blogsky.com

واقعا زیبا نوشته بودی. نمیدونم چی باید بگم. فقط میتونم بگم خوش به حال کسانی که تو دنیای وارونه زندگی میکنن.پیش منم بیا. منتظرتم.

ژاندارک چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:05

دوباره که میخونم ولی کامنت دادنم نمیاد! :دی

عزیزم مجبور نیستی کامنت بدی!!!!!!!!
ممنون .لطف کردی اما چرا دوبار خوندی؟اینقدر سخت نوشته بودم ؟

انعکاس آب پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:37 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
به روزم .با آثار زیبایی از ......! قراره خودت حدس بزنی...اگه بیای خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد