سال ۸۸ مبارک !

سلام !
سال نو مبارک !
دیشب خواستم از سال ۸۷ و روزگاری که بر من گذشت بنویسم ! اما..نشد که بشود ! 


با اینکه سال ۸۷ واسه من کمی تا قسمتی موفقیت آمیز بود اما اصلا سال دوست داشتنی نبود .  

  

دلم می خواست بنویسم !
الان چند هفته است که با خودم تکرار می کنم چیزهایی که دلم میخواد بنویسم اما تا چشمم به صفحه سفید وبلاگ می افته همه چیز از تو ذهنم فرار می کنه .   

 

بذار از عید و خونه تکونی بنویسم . 

از دیروز و تمام هفته ی گذشته که به خانه تکانی و  کار و کار گذشت !
  

نه !‌بذار از آدمهایی بنویسم که باهاشون زندگی یه طعم دیگه است .یه جورایی متفاوته ! 

یا نه بذار برگردم عقب تر و از خودم بنویسم !
از خودی که گم شد و حالا که پیدا شده یه جورایی شده !یه جورایی که بود حالا یه جورایی اش بیشتر شده !
    

یا اصلا بذار این دفعه هم ننویسم .  

  

روح من زخم خورده است !
در میان آمدن و رفتنم به اینجا
کشش و جاذبه ای باقی نگذاشته اند ...
حسی شبیه به بغض
مانند پیچک دستش را به دور گلویم حلقه می کند
روح من خسته است
و ذهن من آشفته تر از دریای طوفانی !
همه در ظاهر مانند آدم آهنی تکرار می کنند :
وجدان ..... احساس ... شخصیت .... انصاف ....
امــا ........ !!!

کسی چه می داند
شاید " رفتـــن " عاقلانه ترین انتخاب من باشد ........  

 

 

بذار تو این همه گذاشتن اینم بذارم که   

 

دلم یکی را می خواد واسه دلم .واسه دوست که من نمی دانم چیست اما بسیار دارمش .  

دیدی که من یه قدم برداشتم اما قدمی به سویم برداشته نشد !
بهت قول داده بودم غرورمو واسه  تنبیه و جبران بشکنم که شکستم !‌ 

تو که راضی نیستی دله کسی باشی که غرور نداره  

پس کمکم کن فراموشش کنم و دیگه ازش یادی نکن.  

سخته اما ممکنه !
شعار هر روزمون که یادته زندگی باور غیر ممکنه هاست  !   

 

زمان همه چیز را حل می کنه و حق به حق دار می رسه ! 

   

 کاش می دانستی
من سکوتم حرف است
حرف هایم حرف است
خنده هایم، خنده هایم حرف است
کاش می دانستی
می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم
کاش می دانستی
کاش می فهمیدی
کاش و صد کاش نمی ترسیدی
که مبادا دل من پیش دلت گیر کند
یا نگاهم تلی از عشق بدستان تو زنجیر کند
من کمی زودتر از خیلی دیر
مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد
تو نترس
سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد
کاش می دانستی
چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت
در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست
تازه خواهی فهمید
مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست !  

 

 

 

 

 

 

 

 

سال نوتون مبارک !
سال خوبی داشته باشین . 

سرشار از موفقیت و خوبی !  

 

 


 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد