ناتمام ....

من ، 

عاشقم و گناه کار 

آیا ،

همه ی شما بی گناهین ؟ 

 

من ،

 گمرهم و بی قرار

آیا ،

همه ی شما سر به راهین ؟ 

  

 

اتفاقی این شعر را پیدا کردم اسم خواننده اش را نمی دونم ا ما اینقدر با سوز و مظلومانه و غم آلود این قسمت را می خونه که دله آدم واسش کباب می شه و در جواب آیا ش به این  نتیجه می رسی که  کسی که بی گناهه  و سر به راه  اونه و همه  گناهکار و گمراهن . 

بعدا حتما متن کاملش را اینجا می نویسم !
--------------------------------------------------------------------------------- 

تمام این  یک  سال و خرده ایی  ازش شنیده بودم .از کارهایی که کرده و رابطه هایی که داشته  . 

چند باری هم خودم دیده بودم و خودش هم واسم تعریف کرده بود .  

همیشه ازش دوری می کردم حتی اون موقع هایی که با دوستان صمیمیم صمیمی شده بود .دوست نداشتم بهم نزدیک بشه ،با اینکه کاری بهم نداشت اما از حضورش احساس نا امنی و خطر می کردم . دائم رو اعصابم راه می رفت و تو دلی از دستش حرص می خوردم .  

وقتی علت اینکه چادر سرش می کنه را واسم گفت ، پوزخندی زدم به ریش همه ی خانواده هایی که به نظرشون تمام دخترهای چادری ، محجوب و خوب و فرشته  اند و به جای توجه به باطن و سرشت به ظاهر و چادری بودن قضاوت می کنن .   

وقتی اینقدر ساده لوحانه با همه چیز روبه رو می شن ،حقشون هم هست که از معیار و ملاکشون و نماده خوبی شون سوء استفاده بشه !   

تازه وقتی هم با یه همچین مواردی رو به رو می شن فحش می دن به طرف  و نفرینش می کنن که حرمت چادر را به لجن کشیده و از بین برده اما اگه یکم فکر کنن خودشون قبلا حرمت شعور و فکر و شخصیتشون را با این ملاک قرار دادن ظاهر از بین بردن و به لجن کشیدن ! جرم خودشون سنگین تره و بیشتر در قبالش مسئولند .

 

دو روز قبل امتحان آمار اس ام اس داد و خواست تااین دو روز را باهاش آمار کار کنم  .منم قبول کردم اما چون دوست نداشتم بیاد خونمون باهاش کتابخانه دانشگاه قرار گذاشتم .  

یکی دو ساعت که درس بهش دادم و مثلا می خواست خستگی در کنه .ازم پرسید تازگی ها از من چی شنیدی ؟ 

بهش گفتم زیاد شنیدم ، حتما به گوش خودت  رسیده ! من چی بگم ؟

یکم نگاه کرد و بعد ادامه داد : تو آدم عاقلی هستی . بیشتر از سنت سرت می شه و می دونی . رفتارت و حرف زدن و تصمیمات  اینو نشون می ده .واسه همین دوست دارم باهات مشورت کنم

گفتم : تو این طور فکر می کنی و لطف داری .به نظر خیلی ها و حتی خودم خیلی بچه ام . خوشحال می شم کمکی از دستم بربیاد انجام بدم .

(الان باید برم ، بعدا این پست را کامل می کنم . خیلی حرف واسه زدن و شنیدن داره !!!) 

 

بعد نوشت : این پست هیچگاه تمام نمی شود .چون الان به درکی رسیدم که ناقص تر از اونم که بتونم راجبه این موضوع قضاوت کنم . 

  

پس تما ناگفته هایش ناتمام می ماند !

نظرات 8 + ارسال نظر
سلمان یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:11 http://www.onyx.blogfa.com

سلام
میگم تو تمام این وقت داشتی مینوشتی و ما خبر نداشتیم؟!
اصلا چرا صدات در نیومده بود؟!

حمید سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:33

شنیدی و دیدی. زیاد مهم نیست. هرکی زندگی خودشو داره. اینجا از این گلا نداره واسه فرستادن؟

سهراب سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 http://prepay.ir/?referid=3231

سلام دوست من.

اگر از Oxin خسته شدید یا به دنبال یک جای معتبر برای کسب درآمد در قبال نمایش تبلیغ می گردی ، این یکی رو هم امتحان کن.

امتحانش ضرری نداره.

عماد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 http://bhb.blogfa.com


با سلام.خسته نباشید. وبلاگ قشنگی داشتی.
در ضمن اگر دوست داشتی بازدید وبلاگت یا کلیک روی تبلیغاتت زیاد بشه حتما یه سری به وبلاگ من بزن.پشیمون نمیشی.
نترس لینکباکس نیست ..... به دردت می خوره.
این آدرس سایت http://bhb.blogfa.com

اینم یاهو ای دیم yahoo id :::: gold.0511

منتظرم. موفق باشی. یا علی

Reyshop چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:19 http://www.reyshop.ir

سلام
بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران
بـا بـیش از 1000 عنـوان از محصـولات بـرتـر و مختـلف
 همراه با گارانتی تعویض و ارائه بهترین کیفیت
از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمائید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:02 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

حسن کچل پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:22

بیا این قمه را که تا دسته توی گرده مان جا گذاشته ای بکش بیرون دختر. پیرمان کردی. پیر تر از قبل.

علی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:26

سلام بلفی جون. چرا به روز نمی کنی. نظر که نمی دم دلیل نمیشه که نمی خونمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد